Sabtu, 29 Ogos 2009

prendd plzz forgive me.....

ermmm dh seminggu tak update neh.....
dalam seminggu mcm2 perkare best n tak best berlaku dalam seharian aku.....
well arini aku nk share yg tak best jew.....
everything happen bcoz of my mouth.....
but seriusly juz for fun.....
bcoz of my stupid statement......
aku bakalan kehilangn my best prennd....
someone im really love.....
love as a prendd.....
well demi allah tak terlintas kat ati aku tuk wat dia teraser or makan ati....
i try to be my self...i am 26 YO....
sometime maybe aku leh trime care kasar or cakap
kasar tuk berlawak....but kekadang care tuh
leh wat aku sentap...maybe care setiap negeri berbeda.....
but aku juga manusia biaser....punyer hati dan perasaan....
maybe statement yg aku kuorkan pastu wat dia makan ati....
but aku tak dew niat laen...sumpah..demi allah....
aku juz nak bergumbire....
well dia ni antra kawan yg aku selese....
untuk berkawan..kalo aku leh putarkan semula
waktu..aku takkan anta statement mcm tuh kat dia.....
ermm tp mendew dh jadik.....nasik dh jdik bubur...
hanyer satu jew aku pinta....
PLZZ FORVIGE ME.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan