Jumaat, 14 Ogos 2009

sahabat sejati...sahabat hakiki....


ermmm mcm ner nk mulakan arini erk.......arini terlewat sket updates blog....well aku percaya setiap insan atas dunia ni mempunyai sekurang nyer seorang kawan terbaek dalam hidup memasing....well sahabat ini kiter akan anggap seperti nyawa kiter sendrik kerna dialah tempat untuk kiter meluahkan segala isi hati.....apa yg pasti sahabat ini harus lah jujur n saling percaya mempercayai ....sahabat,kawan baek ini sebenar tidak sukar untuk dicari tetapi amat payah untuk diganti sekiranyer sahabat ini pergi meninggalkan kiter......aku sendrik mempunyai ratusan sahabat namun aku amat menyenangi dgn 3 karekter berbeza ini untuk menjadik kawen baek aku.....mereka sentiasa adew disamping aku tak kala aku amat memerlukan mereka.....tenang jiwaku setenang air mengalir di taman firdausi pabila kami berkumpul....insan insan ini terlalu bermakna...dan aku tidak sanggup untuk kehilang kalian bertiga.....sahabat yang aku maksudkan itu adalah mereka bertiga.....love u guys entire of my life.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan